Modalitătile în care utilizatorul final poate înainta o reclamaţie:
Pentru diverse sesizări sau reclamaţii, clientul ne poate contacta prin telefon, E-mail sau prin intermediul site-ului, informaţii ce se găsesc şi la secţiunea Contact.
Date de contact pentru primirea reclamaţiilor:
Număr de telefon: 0728 962 613
E-mail: contact@domico.ro
Date obligatorii conţinute de reclamaţie:
Nume şi prenume
Număr de telefon
Adresă de e-mail
Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei: Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei este de 48 ore de la sesizarea defectului.
Termenul maxim de soluţionare a reclamaţiilor: 30 de zile calendaristice
Răspunsul la reclamaţie va fi transmis prin e-mail sau telefonic.
Divergențele privind soluționarea reclamațiilor pot fi rezolvate pe cale amiabilă prin acordul dintre client și Clasimpex International SRL.
Clientul/utilizatorul are următoarele drepturi:
De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor;
De a se adresa instanței judecătorești competente.