Modalitătile în care utilizatorul final poate înainta o reclamaţie:

Pentru diverse sesizări sau reclamaţii, clientul ne poate contacta prin telefon, E-mail sau prin intermediul site-ului, informaţii ce se găsesc şi la secţiunea Contact.

Date de contact pentru primirea reclamaţiilor:

Număr de telefon:  0728 962 613

E-mail: contact@domico.ro

Date obligatorii conţinute de reclamaţie:

Nume şi prenume

Număr de telefon

Adresă de e-mail

Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei: Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei este de 48 ore de la sesizarea defectului.

Termenul maxim de soluţionare a reclamaţiilor: 30 de zile calendaristice

Răspunsul la reclamaţie va fi transmis prin e-mail sau telefonic.

Divergențele privind soluționarea reclamațiilor pot fi rezolvate pe cale amiabilă prin acordul dintre client și Clasimpex International SRL.

Clientul/utilizatorul are următoarele drepturi:

De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor;

De a se adresa instanței judecătorești competente.